Wczytywanie...
2023-06-22

Twoje wyzwania:

  • Koordynowanie i realizacja projektów związanych z otwarciami restauracji na terenie całej Polski w zakresie potrzebnego sprzętu i rozwiązań IT (hardware, software, sieć, telekomunikacja),
  • Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla restauracji podczas otwarcia,
  • Współpraca z wewnętrznymi działami IT oraz partnerami zewnętrznymi,
  • Tworzenie dokumentacji technicznej i ewidencyjnej sprzętu,
  • Współtworzenie wewnętrznej bazy wiedzy,
  • Wspieranie zespołów odpowiedzialnych za otwarcia restauracji na innych rynkach AmRest,
  • Testowanie nowych możliwości, identyfikacja problemów i nieefektywnych rozwiązań,
  • Szkolenie i wsparcie użytkowników końcowych danych systemów.

Twoje doświadczenie i umiejętności:

  • Minimum dwuletnie doświadczenie w obszarze wsparcia użytkowników, wdrażania rozwiązań IT i pokrewnych,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Znajomość środowiska Windows XP/7/8/10 oraz standardów ITIL,
  • Otwartość na zmiany i umiejętność prowadzenia kilku projektów IT w dynamicznym środowisku,
  • Gotowość do podróży służbowych,
  • Rozwinięte zdolności komunikacyjne,
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Międzynarodowe środowisko pracy oraz współpracę w zgranym zespole,
  • Ambitne i samodzielne zadania budujące cenne doświadczenie zawodowe,
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w globalnej organizacji,
  • Pakiet benefitów oraz premia roczna zależna od Twoich kompetencji oraz wyników pracy.
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Typ etatu
Pełny etat
Branża
Sprzedaż/Obsługa klienta
Liczba pracowników
49000
Założone w
1993
Miasto
Wrocław

Podobne ogłoszenia

Inne podobne oferty pracy, które mogą Cię zainteresować