Wczytywanie...
2023-06-21

Twój zakres obowiązków:

  • Kierowanie napływających zapytań od klientów do członków zespołu handlowego
  • Wprowadzanie danych dot. klientów i kontraktów do systemu SAP CRM
  • Wsparcie handlowców w przygotowaniu ofert dla klientów poprzez kompletowanie niezbędnej dokumentacji z różnych obszarów organizacji
  • Ustalanie spotkań handlowców z potencjalnymi klientami (na bazie posiadanych leadów sprzedażowych)
  • Współpraca z marketingiem w zakresie aktualizacji kart produktowych, ofert i materiałów marketingowych
  • Analiza wyników sprzedaży we współpracy z biurem organizacji i wsparcia sprzedaży
  • Koordynowanie procesu sprzedaży przetargowej – pozyskiwanie i właściwe kolportowanie informacji dot. nowych zapytań z dedykowanych portali zewnętrznych

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z obszarem handlowym
  • Doświadczenie w pracy na systemach CRM – będzie dodatkowym atutem
  • Dobra praktyczna znajomość MS Office (zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel)
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy
  • Zaangażowanie i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy z ekspertami oraz kadrą zarządzającą
  • Umiejętności analityczne

To oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dużej organizacji biznesowej
  • Pracę na profesjonalnych systemach oraz szkolenia narzędziowe (SAP CRM)
  • Dużą samodzielność oraz zróżnicowanie zadań na stanowisku
  • Możliwość współpracy ze specjalistami z innych działów firmy
  • Dostęp do platformy e-learningowej
  • Możliwość przystąpienia do programu Multisport, ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medycznej
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Typ etatu
Pełny etat
Branża
Usługi
Liczba pracowników
43000
Założone w
1990
Miasto
Wrocław

Podobne ogłoszenia

Inne podobne oferty pracy, które mogą Cię zainteresować