Wczytywanie...

Twój zakres obowiązków:

  • Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników
  • Wprowadzanie i kontrola danych w systemie kadrowo-płacowym
  • Zakładanie i prowadzenie akt osobowych
  • Wykonywanie innych zadań zapewniających prawidłowy obieg dokumentów w firmie

Nasze wymagania:

  • Praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • Doświadczenie w pracy w dziale kadr
  • Doświadczenie w przygotowywaniu wymaganych prawem dokumentów dla pracowników
  • Znajomość programu PŁATNIK
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności: Excel, Word)
  • Sumienność i dokładność
  • Dobra organizacja pracy własnej
  • Samodzielność
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość programów klasy ERP

To oferujemy:

  • Pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku, z rozpoznawalną marką, dającą szerokie perspektywy rozwoju
  • Wsparcie przy wdrożeniu do nowych zadań
  • Pracę w systemie hybrydowym
  • Możliwość nauki i rozwoju zawodowego przy ekspertach z obszaru kadrowo – płacowego
  • Możliwość poznania systemów klasy ERP oraz nowoczesnych technologii i narzędzi do optymalizacji i automatyzacji procesów
  • Możliwość korzystania z benefitów pozapłacowych (dofinansowanie do ubezpieczenia medycznego, dofinansowanie do ubezpieczenia na życie, dofinansowanie do karty Multisport, dostęp do platformy NAIS)
  • Dostęp do biblioteki firmowej
  • Dostęp do platformy e-learningowej
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Typ etatu
Pełny etat
Branża
Usługi
Liczba pracowników
43000
Założone w
1990
Miasto
Wrocław

Podobne ogłoszenia

Inne podobne oferty pracy, które mogą Cię zainteresować