Wczytywanie...
2024-01-09

Jako Process Delivery Manager będziesz odpowiadać za analizę, definiowanie i wdrożenie zmian w procesach lub systemach R2R zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem. W tym celu będziesz ściśle współpracować z GPOs, lokalnymi zespołami finansowymi oraz przedstawicielami innych funkcji globalnych. Realizując wdrożenia, będziesz dążyć do uzyskania spójności, standaryzacji i efektywności poprzez zmiany w procesach, systemach, a także budowanie usprawnień z wykorzystaniem systemów MS Office.

Twoje wyzwania:

  • Analiza procesów w działach finansowych na rynkach AmRest, głównie z obszaru środków trwałych, księgi głównej i raportowania wewnętrznego i zewnętrznego,
  • Wsparcie standaryzacji i efektywności procesów poprzez rekomendowanie usprawnień procesowych lub systemowych,
  • Budowanie usprawnień z wykorzystaniem m.in. narzędzi MS Office,
  • Proaktywna współpraca z lokalnymi zespołami finansowymi i GPOs,
  • Udział w projektowaniu globalnych rozwiązań księgowych m.in. z obszaru środków trwałych, planu kont, zamknięcia miesiąca,
  • Wdrażanie nowych procesów finansowo-księgowych na rynkach AmRest,
  • Sporządzanie map procesów i dokumentowanie zmian w procesach.

Twoje doświadczenie i umiejętności:

  • Wykształcenie wyższe – preferowane z zakresu finansów/księgowości,
  • 4+ lat doświadczenia w analizie/zarządzaniu procesami – preferowany obszar finansów,
  • Ugruntowana wiedza księgowa w tym IFRS,
  • Doświadczenie na stanowisku kierowniczym – min. 2 lata,
  • Wysoki poziom kreatywności i nieszablonowego myślenia,
  • Płynna znajomość języka angielskiego,
  • Zaawansowane umiejętności analityczne,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel – tabela przestawna, VBA, Power BI),
  • Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem,
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  • Odpowiedzialność.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w globalnej organizacji.
  • Premia roczna – do 20% rocznych zarobków brutto.
  • Elastyczne godziny pracy w modelu hybrydowym.
  • Spersonalizowany pakiet benefitów: zniżki do naszych kawiarni i restauracji, prywatna opieka medyczna, karta Multisport i wiele innych.
  • Przyjazną atmosferę i kulturę dzielenia się wiedzą.
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Typ etatu
Pełny etat
Branża
Sprzedaż/Obsługa klienta
Liczba pracowników
49000
Założone w
1993
Miasto
Wrocław

Podobne ogłoszenia

Inne podobne oferty pracy, które mogą Cię zainteresować