Wczytywanie...
2024-01-17

Twój zakres obowiązków

  • budowanie planów biznesowych i strategii marketingowej dla istniejących i nowych kategorii produktowych w ramach marki
  • współtworzenie i wdrażanie zintegrowanych kampanii marketingowych w mediach tradycyjnych i digital
  • zarządzanie projektami i przewodzenie wielofunkcyjnym zespołom
  • współtworzenie i nadzór na realizacją media planów
  • ustalanie i realizacja krótko i długoterminowych celów marketingowych
  • inicjowanie i nadzór nad badaniami marketingowymi
  • koordynowanie i prowadzenie analiz marketingowych w oparciu o różne źródła danych (m.in. Nielsen, GFK, Omnibus, badania ad-hoc)
  • planowanie i realizacja strategii rozwoju kategorii produktowych/ produktów w celu osiągnięcia lub zwiększenia wolumenu sprzedaży oraz marż
  • tworzenie strategii pozycjonowania cenowego dla prowadzonych kategorii produktowych/ produktów
  • bieżąca kontrola pozycji rynkowej prowadzonych kategorii produktowych/ produktów na rynku
  • monitorowanie rynku i analiza zachowań konsumentów i działań konkurencji
  • przygotowywanie i zarządzanie powierzonym budżetem marketingowym
  • przygotowywanie analiz ad-hoc (w ramach potrzeb)
  • współpraca z grafikami, agencjami reklamowymi, mediowymi, CSR i działami firmy, w szczególności z technologią oraz sprzedażą
  • przygotowanie prezentacji na potrzeby spotkań wewnętrznych oraz z kluczowymi klientami
  • raportowanie statusu własnych projektów i uczestniczenie w spotkaniach statusowych
  • poszerzanie wiedzy w zakresie zajmowanego stanowiska i prowadzonych produktów

Nasze wymagania

  • 3-5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale marketingu oraz w branży produkcyjnej FMCG
  • doświadczenie w zarządzaniu marką/kategorią marek, budżetem, planowaniem oraz wdrażaniem działań (ATL/BTL)
  • doświadczenie w rozwoju i wdrażaniu kampanii marketingowych oraz nowych produktów
  • wykształcenie wyższe – preferowany marketing
  • doświadczenie w pracy przy badaniach rynkowych – raporty oparte na danych rynkowych np.: Nielsen, Omnibus
  • wysoko rozwinięte zdolności analityczne
  • umiejętność strategicznego myślenia i długookresowego planowania
  • kreatywność oraz innowacyjność
  • umiejętność pracy w zespole i przewodzenie zespołom projektowym
  • bardzo sprawne zarządzanie projektami i procesami
  • zaangażowanie, dynamizm, entuzjazm i chęci poszukiwania nieszablonowych rozwiązań
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne – nawiązywanie i podtrzymywanie relacji, komunikatywność, autoprezentacji
  • elastyczność i bardzo dobra organizacji pracy, samodzielność, solidność i zdyscyplinowanie
  • umiejętność jakościowej realizacji celów i zadań w bardzo dynamicznej w wymagającej organizacji
  • podejmowanie własnych inicjatyw i zaangażowanie w realizowane działania
  • prawo jazdy kat. B
  • gotowość do pracy stacjonarnej: Ujeździec Mały 35 km od Wrocławia

To oferujemy

  • realizację zintegrowanych, szeroko-zasięgowych projektów w Polsce, a także na rynkach zagranicznych
  • raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Marketingu
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole
  • program wdrożeniowy
  • niezbędne narzędzia pracy (w tym samochód służbowy, telefon iPhone, laptop)
  • zatrudnienie w nowoczesnej, stale rozwijającej się firmie, będącej jednym z liderów w swojej kategorii
  • system rekomendacji pracowników ( za polecenie pracownika na to stanowisko otrzymasz 1500 netto)
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole
  • program wdrożeniowy
  • umowę o pracę
  • pakiet świadczeń pozapłacowych, w tym:
  • prywatną opiekę medyczną Lux Med dla Ciebie i Twojej Rodziny
  • możliwość skorzystania z karty MultiSport
  • ubezpieczenie pracownicze
  • bony świąteczne i inne świadczenia socjalne
  • bezpłatne posiłki dla pracowników
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Typ etatu
Pełny etat
Tarczyński
Profil firmy
Branża
Produkcja/Przemysł
Liczba pracowników
1160
Założone w
1989

Podobne ogłoszenia

Inne podobne oferty pracy, które mogą Cię zainteresować