Wczytywanie...
2024-01-20

Twój zakres obowiązków:

  • Współtworzenie i realizowanie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy;
  • Tworzenie treści branżowych, wizerunkowych i wspierających sprzedaż;
  • Obsługa firmowych kanałów komunikacji (social media, www, komunikacji wewnętrznej);
  • Współpraca z mediami;
  • Współpraca z podwykonawcami (agencjami, drukarniami, grafikami itp.).

Nasze wymagania:

  • minimum 5 lat doświadczenia w obszarze komunikacji marketingowej (B2B), w branży związanej z branżą budowlaną lub nieruchomości – warunek konieczny;
  • umiejętność tworzenia angażujących i merytorycznych treści na tematy branżowe i ogólnobiznesowe – warunek konieczny;
  • wysoka kompetencja językowa i komunikacyjna, doskonała znajomość zasad poprawnej polszczyzny – warunek konieczny;
  • znajomość obsługi stron www i systemów CMS (WordPress, mile widziane inne);
  • doświadczenie we współpracy z mediami z branż wymienionych powyżej, poparte wartościowymi publikacjami;
  • praktyczna znajomość narzędzi marketingu online (znajomość zagadnień dotyczących SEO i SEM, doświadczenie w prowadzeniu kampanii promocyjnych za pośrednictwem social mediów);
  • bardzo dobra znajomość środowiska Microsoft 365;
  • otwartość na nowe technologie i rozwiązania cyfrowe;
  • podstawowa znajomość programów graficznych pakietu Adobe;
  • wysokie poczucie estetyki i dbałość o szczegóły;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.

Oferujemy:

  • Rozwój zawodowy wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy;
  • Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży,
  • Zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • Szeroki pakiet benefitów.
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Typ etatu
Pełny etat
Atlas Ward
Profil firmy
Branża
Budownictwo
Liczba pracowników
148
Założone w
1999
Miasto
Wrocław

Podobne ogłoszenia

Inne podobne oferty pracy, które mogą Cię zainteresować